Satans läxor och goda nyheter

Nrjuja när jag satt i mitt rum på mitt golv och gjorde alla dessa läxor vi fick tidigare idag så kom ja på att jag faktiskt har en blogg som jag inte har skrivit i på hundratals år. Så ja låste upp min telefon och gick in på bloggen och skriver nu ett inlägg här. Den senaste tiden har jag inte alls mått bra på grund av lite små trassel här och var. Men jag ska inte sitta här och tycka synd om mig själv, utan rycka upp mig och ta tag i mina problem så de gjorde jag ! Nu är dom lösta och allt är på plats.                                                                                                   Så nu tänker jag böra blogga igen. Idag ungefär vid sju gick ja upp och tog mig till korset där jag hämtade upp daniella. Direkt på morgoneb hade vi matte prov som vi fick träna på i en dag ungefär. snällt av våran lärare. Sen gjorde vi inte så mycket merabutan hade bild. Ikväll ska de ut och härjas igen. Ska träffa min sysling och mina andra kompisar. Men ja måste vara pigg imorn för då ska ja till sandvikens badhus med min syster och hennes coola pojkvän. Innan de är de träning också.

Skulle vilja tipsa om en blogg också kan tyvärr inte länka den, med den heter kbryyys.blogg.se gå in och kika på den för min skulle. Den är superfin de är två mycket härliga tjejer som skrivet och lägger upp massa fina bilder !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0