var hälsad min vän

Nu ska jag börja blogga igen! Jag har bloggat tillsammans med Daniella förut men vi gick skilda vägar så nu ska jag börja blogga ensam. Jag tänker berätta för er, vare sig ni vill eller inte, om min dag, visar upp foton, lägger in lite musiktips. Ja allt mellan himmel och jord. Hoppas du kommer gilla det!
-
Idag har jag inte gjort så mycket. Gått i skolan, gick hem till Daniella, åt en japp och va glad. Men nu är dagen snart slut och jag tänkte ta en sväng till gårn. För att kolla om mina kompisar finns där eller inte. Nu ska jag dra, men vi ses imorgon!
Daniella till vänster och jag till höger.

Kommentarer
Postat av: Daniella - foto & vardag

Jag älskar dig raring

2011-11-28 @ 20:13:30
URL: http://daniellacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0