Kallt, men på nått vis skönt!

Hoppade nyss ur en mycket varm och härlig dusch. Man blir kall när man är ute så länge så de passat bra med em varm dusch. Exakt, jag har nyss kommit hem från att ha varit ute med några mycket härliga människor. Trevligt!

-

Efter skolan idag hängde Daniella med mig hem. Eller först tvingade hon in mig på ica bara för att hon skulle köpa en big Chokladkaka! Men de gick bra de å. Sen drog vi vidare hem till mig och nördade datorn tills kockan kanske va fem. Daniella trog sig då hem för att äta. Sen möttes vi igen uppe på gårn. Underbart! Nu ska jag fortsätta kvällen med läxor. hejdå!



Kommentarer
Postat av: Daniella - foto & vardag

vadå tvinga?!?!

2011-12-01 @ 16:49:55
URL: http://daniellacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0