Tur att jag vågar vara mig själv, och inte som alla andra

Mums! Jag älskar att äta goda mackor på kvällen. Plus att jag va hungrig efter den hårda träningen. De gick bra idag men, eller de kändes mycket bättre att få ta i. Jag gick till gårn en stund innnan också. Då blev de bråka mellan två otroligt härliga killar. Och bråk brukar ju nästan aldrig sluta bra. De gjorde inte denhär gången heller. Men de reder dom säkert ut imorgon. Dom är ju killar och killar är speciella på något vackert sätt. Morgon dagen blir rolig. Jag har inga plander alls förutom skolan. Får se vad som händer, de brukar alltid hända något spennande om man har sånna vänner som jag.

De blir mycket bilder på min katt nu. Men min kamera är de något fel på så bilderna blir urdårliga. Men bättre än ingenting iallafall. d ser så tråkigt ut utan några bilder alls tyccker dock jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0