mobilbloggning

De känns fortfarande inte bra, men de kommer de nog inte göra på länge heller. Fast jag tänkte endå börja blogga igen tror jag. Iallafall kan jag berätta vad ja fick i julklapp. Jo jag fick en ny telefon, presentkort, godis, pengar och en mörkblå onepiece. Jag är nöjd slm satan faktiskt! Idag har ja inte gjort nå mycket alls. Vaknade cirka elva då jag sprang upp och gjorde köttbullar och mackaroner. Sen drog jag och syrran upp på rummet med en stor skål glass å satte på ''tre kronor''. sen åkte vi vidare till en massa härliga personer och snackade. Nu på kvällskvisten sitter vi dock och kollar på ''skilda världar''. Superbraiga filmer de kan jag lova er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0