Jag älskar dig

Kollar på beck-pojken i glaskulan. Som jag har sett tusen gånger om. Så den är inte så himla bra längre. Men de går väl när man endå inte har något roligare för sig. Fast jag ska ändå isäng snart, är så myckesuper trött. Plusa att jag ska orka med hela skolan imorgon också. Lucia öning och lucia övning. De är inte ett dugg kul. Men allt kanske inte är meningen att vara kul heller. Nej jag tror jag tar och slutar här så jag inte blir allt för aggressiv.


Jag älskar dig bästevän

Kommentarer
Postat av: Daniella - foto & vardag

Jag älskar dig med, men tveksamt nu efter du la upp denna bild.....

2011-12-12 @ 15:23:59
URL: http://daniellacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0