Fest!

Sitter och kollar när Daniella rotar igenom sin garderob. Närvös tjej. Efter skolan åkte jag iallafall till frissan direkt. Klippte mig jätte kort så nu har jag typ inget hår kvar. Men bra blev de, och jag är supernöjd! Ikväll ska jag och Daniella till gårn. De är fest där så vi ska upp och kika in. De brukar vara ganska trevligt. Iallafall när vi gå ut. Sen så slaggar vi på gatan. Nej, men vi vet inte vem vi ska sova hos. Vi får se hur vi gör. Imorgon ska jag åka ut i skogen, för då ska jag nämligen hugga gran. Julgranen är de dags att släpa in vid denhör tiden tycker jag. Julstämningen blir ju alldeles underbar!

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-12-16 @ 15:50:20
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: julia

åH Tack raring! :)

2011-12-16 @ 17:03:05
URL: http://juliaasjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0