Brynäs♥

Sitter och glor framför tvn och kollar när brynäs förlorar mot timrå. 1-3 står de just nu. De är bara några minuter kvar nu. Men jag tycker vi har varit bra endå! Ja, juste. Kväleln igår blev helt underbar. först käkade vi pizza, och sen handlade vi godis och gick raka vägen in till Daniella och började svulla. Vi gjorde nästan ingenting faktiskt. Typ pratade och smsade. Jag somnade ungefär halv fyra. Daniella och Thua tror jag somnade tidigare, men jag väckte dom klockan fyra så dom vakande. Faktiskt så blev dom inte så sura, tror jag! Sen vaknade vi klockan åtta igen. Blev tyvär inga bilder. Men jag fotade lite tidigare idag, så jag har några andra bilder iallafall. Dom kommer imorgon för jusst nu håller vi på att fixa med min dator. Tränade också med damerna idag. Gick bra. Men jag mmärker ju själv att jag är mycket sämre än dom. Men de är så himla mycket roligare att träna med dom! Nu ska jag proppa i min en godispåse. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ellen

fin blogg! :)

2011-12-03 @ 22:29:01
URL: http://ellengustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0